Patronat medialny

19 października 2016


Organizacja International MMA Federation przedłużyła wieloletnią współpracę z agencją medialną Broadreach Media. 

Agencja zajmuje się produkcją telewizyjną, dystrybucją i sprzedażą praw do materiałów wideo,  a współpraca pomiędzy obydwoma podmiotami rozpoczęła się w roku 2014. 

W trakcie współpracy Broadreach Media i IMMAF, wydarzenia sportowe przygotowane przez organizację były transmitowane do 130 krajów świata poprzez umowy z takimi stacjami jak Extreme Sports Channel, Combate Channel (Globosat), Sky Sports NZ, BT Sport i The Fight Network.

Dyrektor zarządzający IMMAF Densign White komentując przedłużenie partnerstwa powiedział:

- Broadreach Media współpracuje z nami od początku i jesteśmy bardzo zadowoleni, że możemy kontynuować tę współpracę.

Steven Morris, dyrektor w Broadreach Media jest również zadowolony z takiego obrotu sprawy: 

- MMA jest jedną z najszybcij rozwijających się dyscyplin sportowych na świecie, a pozycja IMMAF w tym świecie jest wyjątkowa. To niesamowite jak organizacja IMMAF rozwinęła się w ciągu zaledwie kilku lat. Cieszę się, że będziemy mogli współpracować dalej. 

mmabiznes.pl

0 komentarzy