Grupa Endeavor, właściciel marki UFC, opublikowała swoje wyniki finansowego za drugi kwartał roku 2021.
Przychody całej grupy wzrosły w drugim kwartale do 1,1 miliarda dolarów w porównaniu do 650 milionów w drugim kwartale roku 2020.
Jak podaje Endeavor, jednym z kluczowych elementów mających wpływ na dobre wyniki finansowe była marka UFC i gale, które nie tylko dobrze sprzedawały się w systemie pay-per-view, ale również odbywały z udziałem kibiców na halach i przyniosły wpływy ze sprzedaży biletów.
Drugi kwartał tego roku spowodował, że UFC miało finansowo najlepsze pierwsze półrocze w historii firmy.
Przychody z całego segmentu sportowego zarządzanego przez Endeavor wyniosły w drugim kwartale 258,9 miliona dolarów i wzrosły tym samym o 70% w porównaniu do drugiego kwartału roku 2020. Wzrost ten był spowodowany głównie opłatami za prawa medialne oraz większą liczbą wydarzeń marki UFC i Professional Bull Riders, które obejmowały większe wpływy ze sprzedaż biletów ze względu na zniesienie ograniczeń frekwencji na halach w drugim kwartale.
– Pomimo ciągłych wyzwań związanych z pandemią, nasza firma po raz kolejny wykazała się odpornością, w dużej mierze dzięki naszemu globalnemu portfelowi aktywów premium oraz kreatywności naszych pracowników i partnerów – powiedział Ariel Emanuel, dyrektor generalny Endeavour, komentując wyniki firmy.
W pierwszym półroczu tego roku marka UFC zorganizowała 27 gal. Od kwietnia zaczęła organizować wydarzenia w USA w dużych halach z udziałem publiczności. W tym czasie przygotowała pięć takich wydarzeń, który przyciągnęły na trybuny łącznie około 85 tysięcy widzów.
0 komentarzy