Patronat medialny

30 listopada 2021

Organizacja Fame MMA nadaje transmisje z gal przez internet, ale szefostwo marki myśli o tym, żeby również spróbować wejść do świata telewizji.

Organizacja Fame MMA, która kieruje swój produkt głównie do ludzi młodych, planuje pozyskać nową grupę odbiorców, jaką są osoby starsze, oglądające telewizję.

Krzysztof Rozpara, jeden z szefów Fame MMA, w rozmowie z Łukaszem Jurkowskim na antenie Newonceradio powiedział:

– W tej chwili zastanawiamy się i rozmawiamy o możliwości transmisji czy to przez telewizje kablowe czy inne. Pracujemy nad tym. Przyszłość pokaże i myślę, że kolejne wydarzenia mogą już być transmitowane szerzej niż tylko w internecie.

Rozpara dodał, że firma radzi sobie bardzo dobrze w aktualnym modelu biznesowym, ale myśli o pozyskaniu nowych odbiorców.

– Nie narzekamy na brak promocji. Myślę, że świetnie sobie radzimy, natomiast transmisja przez telewizję stwarza dodatkowe możliwości – mówimy, że obniża trochę próg wejścia, czyli łatwość dokonania zakupu, szczególnie dla starszej grupy docelowej. (…) Myślę, że w pewnym momencie będziemy chcieli rozszerzyć nasze możliwości dotarcia do widza.

W tym roku Fame przygotowało cztery wydarzenia. Ostatnia gala, Fame MMA 12, odbyła się 20 listopada z Ergo Arenie. Kolejne wydarzenie jest planowane na pierwszy kwartał roku 2022. Podczas gal Fame rywalizują najczęściej postaci znane z serwisu YouTube lub inny tzw. celebryci

0 komentarzy