Nordic Entertainment Group, właściciel serwisu stremingowego Viaplay, w którym można oglądać gale KSW, ogłosiła swoje wyniki wzrostu liczby abonentów za 2021 rok.
Pod koniec roku 2021 organizacja KSW ogłosiła zakończenie współpracy z Polsatem i rozpoczęcie wspólnych działań z platformą streamingową Viaplay. Pierwsza gala, którą można było zobaczyć na platformie odbyła się 18 grudnia i według Martina Lewandowskiego, jednego z szefów KSW, zrobiła bardzo dobre wyniki oglądalności.
NENT Group poinformowało właśnie, że liczba aktywnych użytkowników Viaplay w 2021 roku przekroczyła 4 miliony, co oznacza wzrost o blisko milion użytkowników w ciągu 12 miesięcy. Tylko w ostatnim kwartale 2021 roku liczba subskrybentów opłacających usługę wzrosła o prawie 400 tysięcy. Większość z nich, 234 tysiące, pochodziła spoza Skandynawii, co wiązało się między innymi z rozpoczęciem współpracy z KSW.
Anders Jensen, prezes Viaplay, zapowiedział, że liczy na kolejny dobry rok w wykonaniu Viaplay:
– Rok 2022 rozpoczął się bardzo dobrze i spodziewamy się stałego przyrostu abonentów i przychodów Viaplay. Będziemy dodawać do naszej biblioteki nowe, atrakcyjne treści i prawa sportowe. Uruchomimy też Viaplay w Holandii i Wielkiej Brytanii.
Należący do Nordic Entertainment Group AB (publ) (NENT Group) serwis streamingowy Viaplay jest dostępny we wszystkich krajach nordyckich, a także w Estonii, na Łotwie, Litwie oraz w Polsce. Główną siedzibą firmy jest Sztokholm. NENT Group jest notowana na giełdzie Nasdaq Stockholm.
Najbliższa gala KSW będzie trzecim wydarzeniem organizacji dostępnym w serwisie Viaplay. Gala KSW 67 odbędzie się już 26 lutego w Warszawie.
0 komentarzy