Patronat medialny

30 kwietnia 2015


Kariera byłego już mistrza UFC Jona Jonesa toczy się po równi pochyłej.

Po spowodowaniu kolizji i ucieczce z miejsca wypadku, Jones został bezterminowo zawieszony przez organizację braci Fertitta, utracił tytuł mistrzowski i został usunięty z oficjalnych rankingów. Na dalsze konsekwencje nie trzeba była długo czekać. Reebok zareagował błyskawicznie i rozwiązał umowę sponsorską z byłym mistrzem. Kolejny sponsor, który zakończył współpracę z Jonesem, to marka suplementów MuscleTech, która sponsoruje dwóch braci zawodnika UFC, grających w NFL.

To nie pierwsza sytuacja, w której Jon Jones traci kontrakt sponsorski przez swoje zachowanie. W 2014 roku po bójce z Danielem Cormierem został ukarany grzywną w wysokości 50 000 dolarów oraz 40 godzinami prac społecznych. Wtedy też firma NIKE zrezygnowała ze współpracy z mistrzem. Pojawiły się również informacje, że również inni sponsorzy wycofali swoje wsparcie.

Młody mistrz UFC ma ewidentny talent do mieszanych sztuk walki, niestety wraz z nim posiadł również umiejętność nieroztropnego podejścia do swojej kariery i błyskawicznego tracenia fanów, sponsorów i pieniędzy.   
 

fot. MuscleTech
mmabiznes.pl

0 komentarzy