Od 7 lipca wejdzie w życie, warta 70 milionów dolarów, 6-letnia umowa sponsorska pomiędzy UFC i Reebokiem. Amerykańska organizacja ogłosiła jak będą wyglądały wypłaty dla zawodników związane z tą właśnie umową. Pieniądze będą uzależnione od liczby stoczonych w organizacji walk oraz tego czy dany zawodnik jest np. mistrzem lub pretendentem do tytułu. Poniżej struktura płac:
1-5 walk - 2,500 $ za walkę
6-10 walk - 5,000 $ za walkę
11-15 walk - 10,000 $
za walkę
16-20 walk - 15,000 $ za walkę
21 walk lub więcej - 20,000$ za walkę
Pretendent do tytułu - 30,000$ za walkę
Mistrz - 40,000$ za walkę
Po ogłoszeniu informacji, dość szybko pojawiły się głosy
krytyczne zawodników, którzy na tym rozwiązaniu stracą. Problem polega na
tym, że według umowy z Reebokiem, sportowcy w tygodniu poprzedzającym galę nie
mogą reklamować żadnej innej marki, co w oczywisty sposób może wpłynąć na
utratę dotychczasowych sponsorów.
Poza sprawami sponsorskimi UFC zapowiedziało zmiany w swojej Galerii Sław, do
której są wybierani zawodnicy zasłużeni dla organizacji. W lipcu podczas UFC
Fan Expo 2015 w Las Vegas ogłoszony zostanie dokładny plan, przewidujący
stworzenie nowych kategorii np. dla ludzi związanych z organizacją, a nie
będących zawodnikami. Mówi się również o tym, żeby dla Galerii Sław UFC powstało
specjalne miejsce, które każdy fan będzie mógł odwiedzać.
Victor Cui szef organizacji ONE wystąpił w roli eksperta
podczas Sport Industry Forum 2015 w Dubaju, podczas którego omawiano perspektywy
rozwoju przemysłu sportowego w Zjednoczonych Emiratach Arabskich. ONE zawitało
już niegdyś ze swoim produktem do Dubaju i ogłosiło, że na pewno jeszcze tam powróci.
Marka Iron Horse Series ogłosiła podpisanie dwóch nowych umów sponsorskich.
Do grona partnerów IHS dołączyli: mistrzyni KSW Karoliną Kowalkiewicz i były
zawodnik, aktualnie komentator Łukasz Jurkowski.
Ruszyła sprzedaż biletów na UFC w Berlinie, podczas którego
będziemy mieli okazję zobaczyć ponownie Joannę Jędrzejczyk w akcji. Tym razem w
swojej pierwszej obronie pasa mistrzowskiego.
fot. youtube/printscreen
mmabiznes.pl
0 komentarzy