Ostatni tydzień obfitował w ciekawe pozasportowe wydarzenia ze świata MMA.
UFC przegrało swój bój o legalizację mieszanych sztuk walki w Nowym Jorku. Pomimo intensywnego lobbingu i kampanii promującej legalizację MMA, sprawa po raz kolejny nie została przegłosowana przez Zgromadzenie Stanowe. Plany UFC związane z wynajętą już halą Madison Square Garden i galą kończącą rok 2015 muszą zatem zostać odłożone na inny czas.
Organizacja Bellator dostępna na kanale Spike TV osiągnęła, historyczny, rekordowy wynik oglądalności swojej gali. Bellator 138 i starcie Shamrock vs. Slice, obejrzało średnio 1 mln 580 tys widzów, a w szczycie wynik ten wzrósł do 2,4 milionów.
Polsat ogłosił cenniki reklamowe swojej stacji na pierwszy wakacyjny miesiąc. Reklamy przy transmisji Fight Exclusive Night - Kołobrzeg, która zostanie pokazana 31 lipca kosztują od 20,9 do 22,4 tys. zł (kwot, to ceny netto, bez rabatów, za spoty 30-sekundowe)
International Mixed Martial Arts Federation poszerzyło swoje szeregi o Australię i Azerbejdżan. Wcześniej, do federacji zrzeszającej amatorskie organizacje MMA z całego świata przyłączyły się: Bahrajn, Japonia i Turcja
Trzy grupy menadżerskie związane z polskim rynkiem MMA ogłosiły połączenie. Od 1 lipca pod wspólną marką Control Master Management Polska będą od teraz działały: Modern Sport Management, Smilodon Promotion Group Marcina oraz Control Master Management..
Na zakończenie historyczne starcie Yoel Romero vs. Lyoto Machida, które było ostatnim bojem w oktagonie UFC przed wejściem w życie nowej umowy sponsorskiej z marą Reebok. Od lipca 2015 roku, nic już nie będzie takie samo.
fot. youtube/printscreen
mmabiznes.pl
0 komentarzy