Patronat medialny

19 sierpnia 2016


Organizacja Ladies Fight Night już niedługo zadebiutuje w Warszawie. 

W trakcie przygotowań do gali FeMMAgeddon, która odbędzie się już 10 września, LFN będzie współpracować z agencją Social Tigers.

Warszawska agencja, która pracowała dla takich marek jak: UFC, Centrum Medyczne MML, Mauricz.com czy Pitbull West Coast, zajmie się obsługą mediów społecznościowych oraz działaniami z zakresu public relations. Z sześcioosobowego zespołu do projektu zostały wyznaczone dwie osoby, które nie tylko czynnie zajmują się sportami walki, ale również pracowały w redakcjach portali piszących o MMA. Dla marki LFN zostanie stworzona strategia marketingowa działań na Facebooku. Agencja Social Tigers zajmie się również obsługą mediów przed, po i w trakcie wydarzenia.

Jak mówi Franciszek Georgiew, założyciela agencji Social Tigers:

- Z racji bliskiego terminu gali, chcemy skupić się przede wszystkim na profesjonalizacji wizerunku Ladies Fight Night w mediach społecznościowych i zainteresowaniu nowych dziennikarzy marką. Pomimo presji czasu, priorytetem jest stworzenie solidnego fundamentu i przemyślanej widoczności w internecie. Chcemy mówić jednym, wyrazistym głosem we wszystkich przekazanych nam kanałach, a odpowiedni zasięg naszej pracy zapewni budżet reklamowy i współprace z licznymi gwiazdami, które odwiedzą galę w Warszawie. Ladies Fight Night ma bardzo duży potencjał, bo jest marką nietypową i wyrazistą, czego nie może powiedzieć o sobie większość organizacji MMA na świecie. Tę nietypowość i wyrazistość trzeba tylko zgrabnie opakować i w prosty, atrakcyjny sposób „wytłumaczyć” odbiorcom.

Warszawska gala Ladies Fight Night będzie trzecim wydarzeniem tej młodej i szybko się rozwijającej organizacji.

mmabiznes.pl

0 komentarzy