Organizacja UFC ogłosiła, że już tego lata zacznie działać w aplikacji Socios.com, która umożliwia fanom zakup specjalnych tokenów pozwalających wpływać np. na decyzje dotyczące ulubionej drużyny sportowej czy takiej marki jak UFC.
Do serwisu Socios niedawno dołączyła organizacja Professional Fighters League, ale działają w niej również duże kluby piłkarskie takie jak: FC Barcelona, Juventus, AC Milan, Paris Saint-Germain, AS Roma czy Legia Warszawa.
Fani w aplikacji mogą kupować tzw. tokeny – żetony fanów. Aby móc je zakupić najpierw jednak należy pozyskać Chiliz, oficjalną walutę aplikacji, którą działa w oparciu o technologię blockchain.
Dzięki posiadanym żetonom fanów kibice zyskają dostęp unikatowych treści, różnych głosowań (1 token uprawnia do oddania jednego głosu w ankiecie), nagród VIP, promocje, gier i konkursów.
Maksymalna limit tokenów UFC ma wynosić 20 milionów.
Zaraz po uruchomieniu swoich tokenów organizacja Professional Fighters League sprzedała ich 300 tysięcy, każdy po 2 dolary. Dziś wartość pojedynczego tokena to 3,66 dolara.
?Power to the fans.
The official Fan Token of @UFC is coming to the @socios App this summer.$UFC ⚡️ $CHZ pic.twitter.com/4eUXX2rdV6
— Socios Fighting (@SociosFighting) May 4, 2021
0 komentarzy