Organizacja Fame MMA planuje pozyskać dodatkowe pieniądze z rynku, emitując swoje akcje poprzez platformę crowfundingową Emiteo.
Organizacja Fame MMA, która przygotowała do tej pory 12 gal, podczas który rywalizują najczęściej postaci znane z serwisu YouTube lub inny tzw. celebryci, postanowiła mocniej rozwinąć skrzydła i pozyskać dodatkowe finansowanie z rynku. Na razie sprzedaż akcji na platformie Emiteo się nie rozpoczęła, ale zainteresowani mogą wskazać jaką kwotę chcieliby zainwestować w Fame MMA.
Jak napisał na Emiteo Krzysztof Rozpara, prezes Fame:
– W przeciągu dwóch lat marka Fame MMA stała się kluczowym graczem na rynku MMA wśród federacji sportowo‑rozrywkowych w Europie. Od pierwszej gali, która odbyła się w Koszalinie 30 czerwca 2018 roku, minęło dwa i pół roku. Jednak dla nas, w tym czasie minęła cała epoka, w trakcie której uczyliśmy się i zdobywaliśmy doświadczenie, goniąc inne federacje. Dziś jest inaczej. Teraz to my wyznaczamy trendy i tak też robimy w tym wypadku. Po raz pierwszy w historii polskich sportów walki, każdy będzie mógł stać się ich częścią, stając się akcjonariuszem Fame MMA S.A.
Na platformie możemy przeczytać też, że średni sprzedać subskrypcji pay-per-view gal Fame wynosi 480 tysięcy, a szacunkowa liczba odbiorców transmisji live gali Fame MMA 10 wyniosł 3 250 000.
Warto przypomnieć, że na platformie Emiteo w tym roku zadebiutował klub piłkarski KTS Weszło kierowany przez Krzysztofa Stanowskiego. Klub w zaledwie 90 minut zebrał na swoją działalność kwotę 4,5 miliona złotych.
W tym roku Fame przygotowało cztery wydarzenia. Ostatnia gala, Fame MMA 12, odbyła się 20 listopada z Ergo Arenie.
0 komentarzy